Ahoj - Kúp teraz, zaplať o 30 dní

 

Poteš sa nákupom už dnes a zaplať kedykoľvek do 30 dní od doručenia. Prejdeš len rýchlym overením a podpíšeš sa. A čo je najlepšie, neplatíš ani cent navyše.

 

Ako na to?

1. Nájdi si, po čom túžiš. Ak ešte nie si klientom Ahoj, hľadaj v rozsahu 20 € – 150 €. Ak ním už si, môžeš nakupovať až do 300 €.

2. Pridaj si vecičku do košíka a vyber spôsob platby AHOJ

3. Venuj pár sekúnd rýchlemu overeniu a podpisu zmluvy. Všetko online.

4. Začni sa tešiť na svoj nákup. Od jeho doručenia máš 30 dní na jeho zaplatenie.

Kto môže nakupovať s Ahoj

Stačí, ak máš od 18 do 75 rokov, si právne spôsobilý a máš trvalý pobyt s poštovou adresou na území SR. Nech si ťa tvoj nákup potom nájde.

FAQ

Ak máš ďalšie otázky, klikaj na: ahoj.shopping/nakupy

O Ahoj

Som slovenská spoločnosť, ktorá poskytuje spotrebiteľské financovanie od roku 2018. Doteraz som pomohol splniť nákupné sny viac ako 100 000 zákazníkom vďaka ľahko dostupným a flexibilným finančným produktom.

 

Som tu pre ľudí, ktorí majú radosť z krásnych vecí a nie zo zdĺhavých procesov. Pre ľudí, ktorí vedia, že čakať na veci je nielen ťažké, ale aj zbytočné. Som Ahoj a patrím pod spoločnosť Ahoj, a.s., ktorá je členom skupiny 365.bank.

 

Svojim zákazníkom prinášam radosť z nakupovania bez starostí a viac flexibility pri platení.

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti – Sofia Baby s.r.o. platné pre všetky realizované objednávky prostredníctvom elektronického obchodnu www.sofiababy.sk. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

1. Základné ustanovenia

Predávajúci:
Predávajúcim produktov a služieb uverejnených v elektronickom obchode www.sofiababy.sk je spoločnosť Sofia Baby s.r.o. so sídlom na adrese Hradná 9/A, 841 10 Bratislava , Slovenská republika  

IČO: 55833381, DIČ: 2122103995 Spoločnosť nie je platcom dane z pridanej hodnoty. Zápis: Obchodný register Mestského súdu III. Oddiel Sro ,Vložka č. 173502/B.

Prevádzka pre osobné prevzatie tovaru a prijímanie reklamácií: Hlavná 32, 900 31 Stupava, Telefonický kontakt: +421 905 258 193, elektronická adresa: info@sofiababy.sk. 

Číslo účtu pre bezhotovostné platby: Slovenská sporiteľňa, a.s. : IBAN: SK76 0900 0000 0052 0975 0489.

Ďalej uvedený ako „predávajúci“.

Kupujúci: 
Kupujúcim je fyzická, alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov a/alebo služieb od predávajúceho prostredníctvom elektronického obchodu www.sofiababy.sk. Tieto základné obchodné podmienky platia pre dodávky tovaru a/alebo služieb objednaných cez elektronický obchod www.sofiababy.sk. Základnou povinnosťou kupujúceho pred objednaním tovaru je dôkladne sa oboznámiť so základnými obchodnými podmienkami, ktoré sa pre kupujúceho stávajú záväznými objednaním tovaru alebo služieb. Obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim.

Ďalej uvedený ako „kupujúci“.

2. Objednávka

Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe odoslania objednávky kupujúcim. Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia.

3. Storno objednávky

Kupujúci, je oprávnený v súlade s ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z.z. bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru tak ako je uvedené v bode 9 týchto obchodných podmienok. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie spotrebiteľa v zákone č. 250/2007 Z. z.

Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Kupujúci musí zároveň príslušný tovar odoslať predávajúcemu na adresu:

Sofia Baby, Hlavná 32, 900 31 Stupava, mobil: +421 905 258 193, mail: info@sofiababy.sk.

Tovar zasielajte prosím späť v pôvodnom nepoškodenom obale, nepoužívaný, nepoškodený, kompletný (vrátane používateľskej príručky a pod.), spolu s dokladom o kúpe. 


Storno objednávky zo strany predávajúceho. Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. Predávajúci má tiež právo stornovať objednávku v prípade ak údaje uvedené v objednávke nezodpovedajú skutočnosti. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní rovnakým spôsobom, ako bola uskutočnená platba.

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.

4. Ceny a platobné podmienky

4.1 Ceny produktov uvedené v elektronickom obchodnom centre www.sofiababy.sk sú uvedené v mene EUR. Ceny uvedené pri tovare sú konečné.  Ceny uvádzané na stránkach nezahŕňajú poštovné a balné, poistenie, či iný spôsob dopravy tovaru k zákazníkovi. Predávajúci si vyhradzuje právo aktualizovať ceny ponúkaných produktov podľa aktuálnych cien výrobcov, či distribútorov tohto tovaru, ako aj v súvislosti so zmenou kurzu meny EUR , alebo iným relevantným menám. Tieto zostávajú v platnosti až do momentu vydania nového cenníka. Za cenu tovaru objednaného cez elektronický obchod sa považuje cena platná v momente prijatia objednávky predávajúcim. Predávajúci garantuje cenu z objednávky v prípade, že bude uhradená v lehote splatnosti a v prípade korektnej funkčnosti systému www.sofiababy.sk. Vo všetkých ostatných prípadoch si predávajúci vyhradzuje právo na zmenu cien, o čom bude kupujúci informovaný. Kupujúci má v prípade zmeny kúpnej ceny právo od zmluvy odstúpiť. 

4.2 Kupujúci môže za tovar zaplatiť jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • v hotovosti pri prevzatí tovaru na dobierku
  • bezhotovostným bankovým prevodom na účet predávajúceho
  • platobnou kartou online prostredníctvom platobnej brány Besteron

4.3 Všetky akciové ceny na produkty platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

5. Dodacie podmienky

Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 2-21 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim. Kupujúci má v prípade predĺženia uvedenej dodacej lehoty právo od zmluvy odstúpiť. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. 

Dopravu na adresu určenia zaisťuje Predávajúci prostredníctvom prepravcu spoločnosti

zásielkovňa (https://www.zasielkovna.sk/) a slovenskou poštou.

Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad, návod na používanie výrobku, záručný, alebo dodací list. Pri doručení formou dobierky je úhrada za dodaný tovar spolu s cenou dopravy vždy uhrádzaná v hotovosti kuriérovi pri doručení zásielky. V prípade úhrady vopred bankovým prevodom je prevzatie zásielky bez úhrady . Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike, ako aj krajinách Európskej únie. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu:

  • kuriér slovenskej pošty v rámci dopravy v Slovenskej republike 4,20 € s DPH + dobierka 2,50 Eur s DPH s doručením do 3 dní v rámci pracovných dní od dňa expedície tovaru.  Pri objednávke nad 150 Eur je POŠTOVNÉ ZDARMA
  • kuriér v rámci dopravy v krajín Európskej únie - cena dopravy je zaslaná na vyžiadanie (podľa danej krajiny a hodnoty tovaru) vždy vopred pred samotnou expedíciou tovaru
  • list na poštu
  • Slovenská pošta  -   2,70 € ( pri platbe kartou, alebo prevodom na účet)

  • Slovenská pošta dobierka - 3,4 € Expres Kuriér Slovenskej pošty - 6 € s doručením do 2 dní v rámci pracovných dní od dňa expedície tovaru.  Pri objednávke nad 150 Eur je POŠTOVNÉ ZDARMA

  • Osobný odber na Hlavná 32, 900 31 Stupava, Tč: +421 905 258 193, tovar je možné uhradiť, vo pred prevodom na účet, alebo platobnou kartou v košíku pri ukončení objednávky aj v hotovosti.

  • Pri osobnom odbere sa poštovné neúčtuje.

    Packeta - 3,3 € + dobierka 2 €

    Čo je Packeta?


    Packeta je logistická spoločnosť, ktorá prevádzkuje výdajné miesta po celom Slovensku, 
    v Čechách a iných krajinách EU. Môžu sa nachádzať v rôznych kamenných predajniach, kaviarňach či obchodných centrách. 

    Kde sa výdajné miesta Packety nachádzajú?
    Kompletný zoznam všetkých výdajných miest nájdete na tomto odkaze.

    Ako to funguje?
    V košíku si zvolíte jedno zo stoviek výdajných miest a hneď ako bude zásielka pripravená k výdaju, príde Vám SMS a e-mail s heslom, na ktoré bude zásielka vydaná. Štandardne sú zásielky doručované na druhý deň a počkajú na výdajnom mieste 7 dní. Pomocou trasovacieho čísla, ktoré obdržíte na e-mail, môžete sledovať vašu zásielku TU.

    Nestihnete si zásielku vyzdvihnúť?
    Nevadí, môžete si predĺžiť úložnú dobu zásielky až na 21 dní alebo prezradíte heslo komukoľvek komu veríte a on vyzdvihne zásielku za Vás.

    Výhody Packety

    Nemusíte celý deň doma čakať na kuriéra, zásielku si vyzdvihnete vtedy, keď sa Vám to bude hodiť. Navyše si môžete doručený tovar priamo na výdajnom mieste rozbaliť a prípadne vrátiť späť, ak Vám z nejakého dôvodu nebude vyhovovať. 

                           

Konkrétny spôsob dodania si zvolíte v sekcii Košík, kde nájdete aj aktuálnu ponuku a ceny dopravy. Z dodacej lehoty sú vyňaté dni pracovného pokoja a štátne sviatky, o trvanie ktorých sa dodacia lehota príslušne predĺži. Dohodnutá dodacia lehota platí, ak nenastanú nepredvídané alebo od vôle strán nezávislé okolnosti, t.j. okolnosti vylučujúce zodpovednosť, ako napríklad všetky prípady vyššej moci, ktoré znemožnia jej dodržanie. K týmto okolnostiam patria tiež ozbrojené konflikty, úradné zásahy a zákazy, zdržanie spôsobené pri preprave alebo colnom odbavení, škody spôsobené počas prepravy, a to len v prípade mimoriadnych okolností. Tieto vymenované okolnosti oprávňujú predávajúceho predĺžiť dodaciu lehotu. O týchto okolnostiach je predávajúci povinný kupujúceho bezodkladne informovať.

Predávajúci je oprávnený vykonať a zúčtovať čiastočné dodávky. Pri postupnom plnení objednávok sa balné a poštovné účtuje len pri prvej zásielke. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti vopred informovať kupujúceho. Predávajúci nezodpovedá za vady, poškodenie tovaru, ktoré vznikne po odovzdaní tovaru prvému dopravcovi na prepravu pre kupujúceho. Predávajúci umožní kupujúcemu uplatniť práva z prepravnej zmluvy voči dopravcovi. Cena dopravy bude účtovaná spolu s tovarom. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť balíka. V prípade jeho poškodenia je na mieste povinný spísať s prepravcom protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy.

Prevzatie poškodeného balíka je na zodpovednosti kupujúceho. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len tak ak preukážete, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Ak kupujúci zistí poškodenie spôsobené prepravou, ktoré sa prejavuje inak ako vonkajším poškodením balíka, nekompletnosť dodávky, alebo zámenu tovaru, je povinný reklamáciu vykonať bezodkladne, najneskôr však do troch dní od prevzatia zásielky. Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez závad. Neskoršie reklamácie z dôvodu nekompletnosti obsahu, zámeny tovaru a poškodenia počas prepravy nebudú akceptované. Ostatné podmienky sú upravené v reklamačnom poriadku.

                                         6. Podmienky používania darčekových poukazov

6.1 Hodnota uvedená na poukaze bude odpočítaná z ceny nákupu v internetovom obchode www.sofiababy.sk a v kamennej predajni Sofia Baby.

6.2 Po použití kódu na úradu sa poukaz stáva neplatným

6.3 Darčekový poukaz je nevratný a nemožno ho čiastočne alebo úplne vymeniť za hotovosť.

6.4 Hodnotu poukazu nemožno rozdeliť na viac nákupov, poukaz možno použiť len pri jednorazovom nákupe.

6.5 Poukaz je platný 6 mesiacov od zakúpenia. Po uplynutí tejto doby sa poukaz stáva neplatným, nie je dovolené predĺženie doby platnosti poukazu.

6.6 Pri tovare, na ktorého nákup bol uplatnený darčekový poukaz, bude pri vrátení tovaru, v prípade odstúpenia od zmuvy alebo v prípade uplatnenia reklamácie, vrátená suma prostredníctvom náhradného darčekového poukazu.

6.7 Elektronický darčekový poukaz je odoslaný na e-mailovú adresu vami zadaného príjemcu do 2 dní od uhradenia kúpnej sumy.

6.8 Papierový darčekový poukaz je odoslaný vybraným prepravcom v nákupnom košíku na adresu vami zadaného príjemcu do 4 dní od uhradenia kúpnej sumy.

6.9 Povinnosť a zodpovednosť zákazníka je uviesť správnu e-mailovú adresu/dodaciu adresu príjemcu pre doručenie darčekových poukazov. Ak nie je možné na zadanú adresu doručiť poukaz, predávajúci si vyhradzuje právo pozastaviť doručenie darčekových poukazov. V prípade zadania nesprávnych údajov predávajúci nenesie zodpovednosť za zlyhanie alebo oneskorenie dodávky.

6.10 Na získanie podrobných informácií, ako postupovať pri uplatnení poukazov pri nákupe , nás prosím kontaktujte mailom na: info@sofiababy.sk, telefonicky: 0905 258 193 alebo poštou na adrese: Sofia Baby s.r.o., Hradná 9/A, 841 10 Bratislava.

6.11 Spoločnosť Sofia Baby s.r.o., nenesie po predaji poukazu zodpovednosť  za stratu, odcudzenie či poškodenie poukazu. Zaobchádzajte s poukazom ako s hotovosťou, v prípade straty, krádeže alebo ukončenia platnosti poukazu nie je možné ho uplatniť. 

7. Zodpovednosť za vady tovaru a záruka


Viď Reklamačný poriadok. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty vzniknuté akýmkoľvek spôsobom.

 

8. Základné povinnosti predávajúceho

8.1 povinnosťou je poskytnúť predzmluvné informácie podľa § 10a ods. 1 nového písm. k) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov

8.2 povinnosťou je poskytnúť predzmluvné informácie podľa § 3 ods. 1 nového písm. t) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

8.3 povinnosťou je súčinnosť pri alternatívnom riešení sporu subjektu ARS podľa § 15 zákona o ARS.

9. Sídlo súdu, rozhodné právo

Na rozhodovanie všetkých sporov zo zmluvného vzťahu vyplývajúceho z objednávok prostredníctvom elektronického obchodu www.sofiababy.sk, vrátane sporov o existenciu alebo neexistenciu kúpnej zmluvy, je výlučne oprávnený miestne a vecne príslušný súd SR. Zmluvný vzťah podlieha slovenskému právu.

             10. Vrátenie tovaru pri objednávke a dodaní prostredníctvom online obchodu na www.sofiababy.sk, Odstúpenie od zmluvy pri predaji tovaru na diaľku v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z.

10.1 Ak predávajúci včas a riadne poskytol kupujúcemu informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h), kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Kupujúci nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona 102/2014 Z.z.. Ak predávajúci poskytol kupujúcemu informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, t.j. odo dňa prevzatia tovaru, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť. Ak predávajúci neposkytol kupujúcemu informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) ani v dodatočnej lehote, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy t.j. odo dňa prevzatia tovaru. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov nespĺňajúcich zákonné vymedzenie.

10.2 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto reklamačných podmienok, e-mailom na adrese sofiababy@sofiababy.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 3, ktorý mu odovzdal predávajúci.

 

10.3 Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar preto prosím pokiaľ možno zasielajte späť:

  • nepoužívaný
  • nepoškodený
  • kompletný (vrátane príbalového letáku, návodu na použitie a pod.)
  • spolu s dokladom o kúpe
  • podľa možnosti v pôvodnom obale

Odporúčame vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu vyššie uvedené platby rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodnú na inom spôsobe vrátenia platby a ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu vyššie uvedené platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) zákona č. 102/2014 Z.z.

10.4 V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Kupujúci nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č. 102/2004 Z.z.

10.5 V súlade s § 7 ods. 6 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré kupujúci výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u kupujúceho a kupujúci si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak kupujúci tento obal rozbalil,
  • preprava tovaru, poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
  • predaj tovaru, ktorý je určený pre ďalší predaj (v prípade veľkoobchodného predaja zo strany predávajúceho)

    Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhu príjemcov Slovenska pošta a zásielkovňa. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči:
    a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
    b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. 
    d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. na účely priameho marketingu.

    Príloha obchodných podmienok č. 1:  Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy pri predaji tovaru na diaľku (PDF)

    Príloha obchodných podmienok č. 2:  Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy pri predaji tovaru na diaľku (PDF)

    Orgán dozoru:

    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) - Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX 5, 820 07 Bratislava.

    Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 
    tel. tel.č.: +421 2 5827 2172-3, 
    fax č.: +421 2 5827 2170

    http://www.soi.sk

    http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

 

 

 

2.3 Zmluvou uzavretou na diaľku sa rozumie zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom prostriedku diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti s využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, a pod. Zmluvou, predmetom ktorej je predaj tovaru, sa rozumie zmluva, na základe ktorej kupujúci nadobúda vec za odplatu, najmä kúpna zmluva. Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky v systéme. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia a vtedy zároveň vzniká vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

 

2.4 Za podstatné podmienky dohodnuté v čase potvrdenia sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho množstvo), cena za tovar a prepravu, spôsob doručenia, spôsob úhrady za tovar, úplná identifikácia kupujúceho.

 

 

Informácia o oprávnenom záujme pre sledovanie cookies na web stránke

 

Hodnotenie výkonnosti reklamy

Je možné hodnotiť výkonnosť a účinnosť reklám, ktoré vidíte alebo na ktoré reagujete.

Na hodnotenie výkonnosti reklamy dodávatelia môžu:

* hodnotiť, či a ako boli reklamy doručené používateľovi a či na ňu reagoval,

* poskytovať výkazy o reklamách vrátane ich účinnosti a výkonnosti,

* poskytovať výkazy o používateľoch, ktorí reagovali na reklamy s použitím údajov pozorovaných počas interakcie používateľa s touto reklamou,

* poskytovať vydavateľom výkazy o reklamách zobrazených na ich lokalite,

* vyhodnotiť, či sa reklama zobrazuje vo vhodnom kontexte redakčného prostredia (bezpečnom pre značku),

* určiť percento, v akom mala reklama možnosť byť videná a trvanie tejto príležitosti.

Dodávatelia nemôžu:

* používať údaje z panela alebo podobne odvodené údaje o cieľovej skupine na údaje z hodnotenia reklamy bez osobitného právneho základu na uplatnenie prieskumu trhu s cieľom vytvoriť prehľad o cieľovej skupine.

 

Výber základných reklám

Reklamy sa môžu zobrazovať na základe obsahu, ktorý si prezeráte, aplikácie, ktorú používate, približnej polohy alebo typu vášho zariadenia.

Na základný výber reklamy dodávatelia môžu:

* používať v reálnom čase informácie o kontexte, v ktorom sa bude reklama zobrazovať, na zobrazenie reklamy vrátane informácií o obsahu a zariadení, ako je napríklad: typ zariadenia a možnosti, používateľský agent, adresa URL, adresa IP,

* používať údaje o presnej geografickej polohe používateľa,

* regulovať frekvenciu reklám zobrazovaných používateľovi,

* usporiadať poradie, v ktorom sa reklamy zobrazujú používateľovi,

* zabrániť zobrazovaniu reklamy v nevhodnom redakčnom kontexte (nebezpečnom pre značku).

Dodávatelia nemôžu:

* vytvoriť prispôsobený profil reklám pomocou týchto informácií na výber budúcich reklám bez osobitného právneho základu na vytvorenie prispôsobeného profilu reklám.

Poznámka: Nepresné znamená, že je povolená iba približná poloha zahŕňajúca najmenej polomer 500 metrov.

 

Vytvorenie profilu personalizovaného obsahu

Je možné vytvoriť o vás a vašich záujmoch profil, aby sme vám mohli zobrazovať personalizovaný obsah, ktorý je pre vás relevantný.

Na vytvorenie personalizovaného profilu obsahu dodávatelia môžu:

* získavať informácie o používateľovi vrátane aktivity používateľa, záujmov, návštev stránok alebo aplikácií, demografických informácií alebo umiestnenia na vytvorenie alebo úpravu profilu používateľa na personalizáciu obsahu.

 

Výber personalizovaného obsahu

Personalizovaný obsah sa môže zobraziť na základe profilu o vás.

Na výber personalizovaného obsahu dodávatelia môžu:

* vybrať personalizovaný obsah na základe profilu používateľa alebo iných historických údajov o používateľovi vrátane predchádzajúcej aktivity používateľa, záujmov, návštev stránok alebo aplikácií, umiestnenia alebo demografických informácií.

 

Používanie prieskumu trhu na vytváranie údajov o cieľovej skupine

Prieskum trhu sa môže použiť na získanie ďalších informácií o cieľovej skupine, ktorá navštevuje stránky alebo aplikácie a zobrazuje reklamy.

Na používanie prieskumu trhu na vytváranie údajov o cieľovej skupine dodávatelia môžu:

* poskytovať súhrnné výkazy inzerentom alebo ich zástupcom o cieľových skupinách, ktorých ich reklamy oslovili, prostredníctvom panelových a podobne odvodených prehľadov,

* poskytovať súhrnné výkazy pre vydavateľov o cieľových skupinách, ktorým sa zobrazil obsah a/alebo reklama alebo na ktoré reagovali na ich lokalite, a to s použitím panelových a podobne odvodených prehľadov,

* priradiť offline údaje k online používateľovi na účely prieskumu trhu, aby sa vytvárali prehľady o cieľovej skupine, ak dodávatelia vyhlásili, že spájajú a kombinujú zdroje údajov offline.

Dodávatelia nemôžu:

* bez osobitného právneho základu na hodnotenie výkonnosti reklamy hodnotiť výkonnosť a účinnosť reklám, ktoré boli zobrazené konkrétnemu používateľovi alebo na ktoré tento používateľ reagoval,

* bez osobitného právneho základu na hodnotenie výkonnosti obsahu hodnotiť, ktorý obsah bol konkrétnemu používateľovi zobrazený alebo ako naň reagoval.

 

Rozvíjanie a zlepšovanie produktov

Vaše údaje môžu byť použité na zlepšenie súčasných systémov a softvéru a na vývoj nových produktov.

Na vývoj nových produktov a zlepšenie produktov môžu dodávatelia:

* použiť informácie na zlepšenie svojich súčasných produktov pomocou nových funkcií a na vývoj nových produktov,

* vytvoriť nové modely a algoritmy pomocou strojového učenia.

Dodávatelia nemôžu:

* vykonávať žiadnu inú operáciu spracúvania údajov povolenú na iný účel podľa tohto účelu.

 

Informácia o ochrane osobných údajov

ohľadom súhlasu so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely spoločnosti

Vážení klienti,

 

v tomto informačnom memorande vám chceme poskytnúť podrobné informácie o spracúvaní vašich osobných údajov na marketingové účely. Na úvod by sme vám chceli vysvetliť, prečo sme vás požiadali o súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely.

 

Hlavným cieľom uvedeného spracovania je ponúknuť vám najnovšie informácie o aktuálnych a nových produktoch a službách a našich obchodných partnerov. Ďalším cieľom je poskytovať časovo obmedzené ponuky a praktické informácie, a to v písomnej alebo elektronickej forme. Snažíme sa vytvárať̌ ponuky na mieru na základe segmentácie a profilovania a prezentovať vám iba relevantné ponuky produktov a služieb, aby ste neboli zaplavení ponukami produktov, ktoré už máte k dispozícii alebo ktoré nevyhovujú vašim potrebám.

 

Vzhľadom na to, že 25. 5. 2018 nadobudlo účinnosť nariadenie Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES, je potrebné, aby sme od vás získali súhlas, ktorý zodpovedá novým požiadavkám.

 

Prečítajte si, prosím, nižšie uvedené informácie o spracúvaní osobných údajov, ktoré sme pripravili vo forme otázok, aby toto informačné memorandum bolo čo najviac prehľadné a praktické z hľadiska vyhľadávania informácií. Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k vami poskytnutému súhlasu, Pošlite email na:.sofiababy@sofiababy.sk

 

OBSAH

  1. Kto je správca vašich osobných údajov?
  2. Aké vaše osobné údaje spracúvame?
  3. Z akých zdrojov osobné údaje pochádzajú?
  4. Na aké účely ste poskytli svoj súhlas?
  5. Prečo dochádza k profilovaniu a automatizovanému rozhodovaniu?
  6. Ako dlho budeme spracúvať vaše osobné údaje?
  7. Kto sú naši obchodní partneri?
  8. Kto môže mať prístup k vašim osobným údajom?
  9. Aké sú vaše práva pri spracúvaní osobných údajov?
  10. Ako môžete odvolať súhlas so spracúvaním osobných údajov?

 

 

 

 

1. KTO JE SPRÁVCA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV?

Správca osobných údajov je spoločnosť, ktorá určuje účel a prostriedky spracovávania osobných údajov. Na marketingové účely je správca vašich osobných údajov spoločnosť:

 

 

2. AKÉ VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE SPRACÚVAME?

Na marketingové účely spracúvame nasledujúce kategórie osobných údajov, ktoré nám pomáhajú určiť ponuku produktov a služieb, ktorá by sa vám mohla páčiť̌ a riešiť̌ vaše potreby.

■ Základné identifikačne údaje – meno, dátum narodenia, adresa bydliska.

■ Kontaktné údaje – telefónne číslo, e-mailová adresa.

■ Informácie o využití produktov a služieb – aké služby ste u nás mali v minulosti, informácie o využívaní internetovej zákazníckej zóny. Na základe týchto údajov vám vieme odporúčať̌ vhodné produkty a služby.

■ Informácie zo záznamov telefonických hovorov alebo iných interakcií s vami, napríklad pomocou e-mailu, chatu, SMS správ.

■ Geolokačné údaje – geolokačné údaje z webového prehliadača. Tieto údaje môžu zvyčajne slúžiť̌ na odporúčanie kontaktu na najbližšieho sprostredkovateľa alebo pobočku.

  

3. Z AKÝCH ZDROJOV OSOBNÉ ÚDAJE POCHÁDZAJÚ?

Osobné údaje uvedené v predchádzajúcom bode získavame priamo od vás. Tieto osobné údaje uvádzate v klientskej zmluve, prípadne ste ich uviedli na ďalších dokumentoch.

Osobné údaje môžu tiež pochádzať z verejne dostupných zdrojov, registrov a evidencií, napríklad z obchodného registra. Vaše osobné údaje tiež môžu pochádzať od tretích osôb, ktoré sú s nimi oprávnené zaobchádzať.

 

4. NA AKÉ ÚČELY STE POSKYTLI SVOJ SÚHLAS?

Súhlas ste poskytli na marketingové účely, ktoré zahŕňajú nasledujúce činnosti:

■ponuka produktov a služieb. Ponuky vám na základe vášho súhlasu môžeme poskytovať elektronickou formou, najmä formou e-mailových správ alebo správ posielaných na mobilné zariadenia cez telefónne číslo, prostredníctvom webovej klientskej zóny, písomnou formou alebo formou telefonického hovoru,

■ automatizované spracúvanie osobných údajov s cieľom prispôsobiť obchodnú ponuku vašim individuálnym potrebám,

■ prieskumy trhu a prieskumy spokojnosti zákazníkov s využívanými produktmi a službami.

Súhlas poskytnutý na marketingové účely je dobrovoľný. Je však nevyhnutný na to, aby sme vám mohli posielať individuálne ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov. Bez takto poskytnutého súhlasu vám individuálne ponuky produktov a služieb nemôžeme poskytovať.

 

5. PREČO DOCHÁDZA K PROFILOVANIU A AUTOMATIZOVANÉMU ROZHODOVANIU?

Naša spoločnosť sa vám snažia poskytovať individuálne upravené ponuky produktov a služieb. Z tohto dôvodu vaše osobné údaje na základe vášho súhlasu profilujeme. Na tento účel používame automatické informačné systémy, webové aplikácie alebo kalkulačky. Podľa toho vám posielame individualizované správy a ponuky produktov a služieb našej spoločnosti.

Automatické vyhodnocovanie (profilovanie) osobných údajov nám pomôže vás a vaše potreby lepšie spoznať, odhadnúť budúce konanie a podľa toho prispôsobiť naše produkty a služby.

 

6. AKO DLHO BUDEME SPRACÚVAŤ VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE?

Súhlas ste udelili spoločnosti na obdobie trvania zmluvného vzťahu a na nasledujúcich 10 rokov od ukončenia takéhoto zmluvného vzťahu alebo do momentu, keď̌ váš súhlas odvoláte.

Ak nie ste, ani sa nestanete klientom spoločnosti, váš súhlas bude v platnosti 10 rokov od udelenia alebo do momentu, keď̌ ho odvoláte.

Po uplynutí príslušného času budú vaše osobné údaje vymazané, ale iba v rozsahu a na účely, pre ktoré podľa právnych predpisov nie je potrebný súhlas.

 

7. KTO SÚ NAŠI OBCHODNÍ PARTNERI?

V súhlase ste tiež súhlasili s ponukami produktov a odovzdaním osobných údajov našim vybraným obchodným partnerom. Naši obchodní partneri rovnako dodržiavajú pravidlá ochrany osobných údajov a uzatvorili sme s nimi zmluvu o spracúvaní osobných údajov.

Obchodní partneri sú:

 

Packeta s. r. o., so sídlom Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava,

 

Slovenská pošta, a. s. Partizánska cesta  9,975 99 Banská Bystrica

   

   

8. KTO MÔŽE MAŤ PRÍSTUP K VAŠIM OSOBNÝM ÚDAJOM?

Na spracúvanie údajov na marketingové účely môžu mať k vašim údajom prístup aj ďalšie subjekty, ktoré spracúvajú́ osobné údaje ako tzv. sprostredkovatelia, ktorých úlohou je poskytovať služby spoločnosti. Napríklad to môžu byť externé spoločnosti, ktoré spravujú naše systémy alebo iné služby zabezpečujúce riadny chod spoločnosti a spracúvanie osobných údajov na marketingové účely. S uvedenými sprostredkovateľmi máme uzatvorenú́ zmluvu o spracúvaní́ osobných údajov, na základe čoho sú́ tiež povinní́ dodržiavať striktné pravidlá ochrany osobných údajov.

 

9. AKÉ SÚ VAŠE PRÁVA PRI SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV?

Riadne spracúvanie vašich osobných údajov je pre spoločnosti v Slovenskej republike dôležité a ich ochrana je úplnou samozrejmosťou. Pri spracúvaní osobných údajov môžete uplatniť nasledujúce práva:

 

Informácie o spracúvaní vašich osobných údajov

Informácie zahŕňajú hlavne: identifikáciu a kontaktné údaje správcu, jeho zástupcu a prípadne aj zodpovednej osoby, účely spracúvania, kategórie dotknutých osobných údajov, príjemcu alebo kategórie príjemcov osobných údajov, informácie o prenose osobných údajov do tretích krajín, obdobie uchovávania osobných údajov, oprávnených správcov, zoznam vašich práv, možnosť obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov, zdroj spracovávaných osobných údajov, informácie o tom, či a ako dochádza k automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.

 

Právo na prístup k osobným údajom

Máte právo na potvrdenie toho, či osobné údaje sú alebo nie sú spracúvané a ak áno, máte prístup k informáciám o spracúvaní, kategóriách dotknutých osobných údajov, príjemcoch alebo kategóriách príjemcov, období uchovávania osobných údajov, ako aj právo na informácie o vašich právach, o práve podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov, informácie o zdroji osobných údajov, informácie o tom, či dochádza k automatizovanému rozhodnutiu a profilovaniu, informácie a záruky v prípade prenosu osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Máte právo na poskytnutie kópií spracúvaných osobných údajov.

 

Právo na opravu

Spracúvame vaše neaktuálne alebo nepresné osobné údaje? Zmenili ste, napríklad, adresu bydliska? Prosím, informujte nás o tom a my osobné údaje opravíme.

 

Právo na výmaz (právo byť zabudnutý)

V niektorých zákonom stanovených prípadoch sme povinní vaše osobné údaje na váš pokyn vymazať. Každá takáto žiadosť̌ však podlieha individuálnemu hodnoteniu, pretože aj spoločnosť Sofia Baby  s.r.o. má povinnosť alebo oprávnený záujem ponechať si osobné údaje.

 

Právo na obmedzenie spracovania

Ak si želáte, aby sa vaše osobné údaje spracúvali výhradne na najnutnejšie zákonné účely alebo si želáte osobné údaje blokovat.

 

Právo na prenositeľnosť údajov

Ak si želáte, aby sme poskytli vaše osobné údaje inej spoločnosti, odovzdáme vaše osobné údaje v zodpovedajúcom formáte vami určenému subjektu, ak nám v tom nebudú brániť žiadne zákonné alebo iné významné prekážky.

 

Právo uplatniť námietku a automatizované individuálne rozhodovanie

Ak zistíte alebo sa domnievate, že osobné údaje spracúvame v rozpore s ochranou vášho súkromného a osobného života alebo v rozpore s právnymi predpismi, spojte sa s nami a požiadajte nás o vysvetlenie alebo odstránenie nevhodného stavu. Námietku môžete tiež uplatniť aj priamo proti automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.

 

Právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov

S vaším podnetom alebo sťažnostnou ohľadom spracúvania osobných údajov sa môžete kedykoľvek obrátiť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom na adrese Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27.

 

Kde môžete práva uplatniť a sú tieto práva spoplatnené?

Jednotlivé práva môžete uplatniť v spoločnosti, Sofia Baby s.r.o. poslaním e-mailu na adresu: info@sofiababy.sk , alebo písomnou žiadosťou zaslanou do sídla spoločnosti na adresu:

Hradná 9/A, 841 10 Bratislava.

 

Všetky informácie a vyjadrenia k právam, ktoré uplatníte, poskytujeme bezplatne.

 

Za aký čas môžete očakávať odpoveď od spoločnosti?

Vyjadrenia a prípadné informácie o prijatých opatreniach vám poskytneme čo najskôr, najneskôr však do jedného mesiaca. V prípade potreby a s ohľadom na zložitosť a počet žiadostí môžeme túto lehotu predĺžiť na dva mesiace. O predĺžení, vrátane uvedenia dôvodov, vás budeme informovať.

 

10. AKO MÔŽETE ODVOLAŤ SÚHLAS SO SPRACÚVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV?

Súhlas so spracúvaním osobných údajov je založený na princípe dobrovoľnosti. To znamená, že ho môžete kedykoľvek odvolať. Nechcete ďalej dostávať ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov? Je nám to ľúto, ale vaše rozhodnutie úplne rešpektujeme.

 

Čo má odvolanie súhlasu obsahovať?

■ Kto odvolanie podáva. Uveďte, prosím, vaše meno a priezvisko, adresu bydliska a dátum narodenia, aby sme vás vedeli identifikovať.

■Komu odvolanie podávate. Odvolanie môžete adresovať všetkým pobočkám, alebo, ak chcete zachovať posielanie ponúk vybraných pobočiek, uveďte iba tie, ktorým chcete alebo nechcete povoliť, aby vás ďalej kontaktovali.

■ Informáciu, že si neželáte, aby sme spracúvali vaše osobné údaje. Ak by ste chceli dostávať̌ iba vybrané ponuky, uveďte, prosím, o aké ponuky ide, aby sme vám mohli vyhovieť̌.

■ Váš vlastnoručný podpis.

 

Akým spôsobom môžem odvolanie poslať?

■ Odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely je možné poslať  v písomnej podobe, a to preto, aby sme mali o vašom odvolaní riadny záznam. Odvolanie nezabudnite podpísať.

■Písomným vyhlásením poslaným do sídla alebo na korešpondenčnú adresu spoločnosti.

Sofia Baby s.r.o.

Hradná 9/A

841 10 Bratislava.